Gulfemsultan Doğuma çok az vaktim kaldı isime karar veremiyorum. Erkek bebek isim önerisi verir misiniz kızlar?
Defneninannesi19 Gulfemsultan oğluma yiğit Duha koyacagız emir buğra elbruz kağan isimlerini de seviyorum belki fikir olur
Nurr89 Bende nerdeyse dogurucam oğluma isim bulamadık babası birakmiyo bende isim onereyim 😊 beğendiğim isimler Asrın ,Doruk, Ayaz , Buğra … Eşimde R harfini söyleyemiyor hiç birini istemiyo 😊
Nurr89 Gulfemsultan çok istiyorum aslında ilk oğlumun adı Göktuğ … Ama babamız ben söyleyemem o ismi diyor 😊
Nurr89 Gulfemsultan ben daha ilk evlendiğim zamanlarda oğlum olursa Göktuğ diyodum koydum çokta seviyorum oğluşumun adını .. begeniyosan sende düşün bence çok sempatik geliyor bana
mmek_2014 Benim ogullarımın adı Emir ve Kağan. İkisinin ismini de çok beğenerek koyduk. Bunların dışında eren egemen kerem isimleri çok hoşuma gidiyor