Samira34 canım 9. haftamda gebelik şekeri çıkmıştı.yaklaşık 20 haftadır insülin kullanıyorum. Şekerine sağlık ocağında sürekli bakıyor ebe çağırıp duruyor kontrol amaçlı, doktor 24 de filan bakıyor. Bana ebe söylemişti şekerim olduğunu sağlık ocağındaki, ben de doktoruma sonuçları götürmüştüm ben 12. Hafta da şeker yüklemesi yapılmıştı. Kilo alımı genetik te olabilir şeker de genetik karın çatlaması da genetik diyorlar. Ben insülin kullanıyorum ve diyet yapıyorum mecburrn bu yüzden -5 kg mım hamile kaldığımdan. 30+0 olduk çok şükür 🙏🏻