Samira34 Bn de hiç içemezdim ama bebeğim için kendimi çok zorladım hatta çok su içtiğim için afedersiniz hep ekşi su geliyordu geyirdikce sanki çok su içmekten zehirleniyordum ama alıştı midem 😁 şimdi her halde 3 litre içiyorum gece sat başı WC e kalkınca iki bardak içip öyle yatıyorum sabaha kadar 1.5 litre bitiriyorum gündüz de akçama kadar yani 3 litre buluyor çok su içmeseydim kim bilir ne kadar da kilo alırdım belki 100 e çıkardım 😑😑bide bnim arkadaş az su içtiği için bebeğin suyu azalmıştı serumlarla zor durdu 7 aylık oldu erken Doğum oldu ve bebeği 20 gün kuvezde kaldı onun korkusu sardı bana onsan bu kadar su tüketiyorum bide tavşan gibi çok havuç yiyorum 🙈