Hemsiremom mom6565 ben zaten inanamıyorum ki herkes kız olacak diyo ama ben inanamıyorum gerçekten bir türlü sevinemiyorum ya nedense çok kafama takıyorum.ama takmıcam sağlıklı olsun da erkek olursa da iki paşa annesi olcam demektir.
mom6565 Hemsiremom rabbim hayirlsiyla kucağımiza almayı nasip etsinde cinsiyetin pekte önemi yok herkesin gönlüne göre olsun ınslalah herşey canim
annelik16 Rozalinda Bugün gittim ama bacakları kapalı göremiyorum dedi 🙄 bi kere de şansımı özelde deniycem