Msd26 Rozalinda bugün bitince tam 14 hafta oluyorum. İkili taramada bişey demedi doktor aslında perinatolji bakmıstı usgleri daha iyi ama bende sormadım iki haftaya gitcem cinsytini öğrenmek için siz öğrendiniz mi
Aysun1983 Rozalinda 14+3 henüz net değil cinsiyetimiz 14 aralıkta inşallah belli olur sabırsızlanıyormuyum hayır 😀
annelik16 Rozalinda Bugün gittim ama bacakları kapalı göremiyorum dedi 🙄 bi kere de şansımı özelde deniycem
Ceydaakgul 13+6 haftalıkken yanılma payimla beraber söylüyorum erkek dedi şuan 14+3 uz bende 16 haftalıkken tekrar gitmeyi düşünüyorum bakalım değişecekmi cinsiyetimiz :)
elfaksyy 13 haftada yapısal olarak kıza benziyor 2 3 hafta sonra netleşir dedi.carsamba 15 haftalık oluyorum bidaha gitcem bakalım inşallah hala kızdır sağlıklı Olsunda :)
Hemsiremom Ben bugün doktoruma sırf cinsiyet için gittim.epey uzun baktı baktı kız bence dedi yani küçük olduğu için pipisi sonradan belirginleşebilir tabi ama şu an pipi görünmüyor dedi.bence kız dedi.14+2 yiz erkek olsa kesin görür müydü acaba 😬
mom6565 Hemsiremom hiç belli olmaz canım benim ablama 7 buçuk aylıkken erkek olduğunu soyeldiler ondan önce hep kızdı bende 19 haftalıkken kız dediler yine gidicem emin olmak için iki ablamın başına geldiği için aynı olay benimde gelebilir bencede sende kendini çok alıştırma sonra değişen çok oluyor
Dryatplu Rozalinda bugun cinsiyetini ögrenmek için gittim 15 dakika muayene etti göremiyorum dedi küçük oldugu için mi dedim yok gelişimi iyi ama göremiyorum
Hemsiremom mom6565 ben zaten inanamıyorum ki herkes kız olacak diyo ama ben inanamıyorum gerçekten bir türlü sevinemiyorum ya nedense çok kafama takıyorum.ama takmıcam sağlıklı olsun da erkek olursa da iki paşa annesi olcam demektir.
cicegim_geliyor 10ncu haftamda sanki erkege benziyor yanilabilriim dedi sadece tahmin bende kiz istiyorum hayirlisi tabiki insallah