Handeekar sen hastaneye gidince ilk önce ebeler karşılıyor seni muayene ediyor. Benim akşam değildi ama pazar günüydü ebe baktı doktoru aradı yanımda nst açılma bebeğin pozisyonu her şeyi anlattı. Sonra doktor geldi direk zaten telefonda sezaryen kararı almıştık gidişat ve ebe değerlendirmesi nedeniyle anestezi doktorunu vs hep ebe çağırmış. Siz hiç bir şeyi dert etmeyin o a sadece kendinizi ve bebeğinizi dinleyin