Özel hastanede doğum yapıcam ilk olucak bi kaç sorum olucak sizlere doğumum gece olduğunda kendi doktorumu benmi arıyorum yoksa hastaneye gittiğimde doktoru hemsireler felnmı arıyor geliyor esim diyorki nöbetci doktor olur olmaz öyle soncta kendim kac aydır gittiğim doktorum olsun istiyorm