Busbushatun öncelik ıle hayrlı olsun rabbm kucağına almayı nasip etsin cnm bende tüp bebek yaptım 10 ksm transfer gunmdu 23 test yaptım pozıtıf ve ardından 2 gün veya üç gün süre ile tekrar yaptım pozıtıf çkmşti bnde progeston ftıl ve kalçadan iğne estrofen kullanıyorum tabıkı kacgun ara ile ıdrar testı yaptım cıft czgı cunku ınanmıyordum 1 hafta sonra ıse kese ve kalp atışı duymaya gideceğiz ınş duyarz raabım kmsenın kucağını boş bırakmasın 🙏