Haticedemir1 3gun önce transferim oldu estrofem, oksapar , coraspirin Dekort Progestan fitil kullanıyorum. Çok fazla idrara çıkışım oluyor normal midir? Böyle bir durum başına gelen var mı? Neredeyse 25 dakikada bir idrara çıkıyorum🙁
Jasmineee Haticedemir1 hayırlı olsun canım normal bence de ilaçların etkisi ben kabak çekirdeği ve ananas yemiştim iyi geliyormuş inş tutar seninde 🙏
DilekDogan78 Haticedemir1 oluyor merak etme ben neredeyse yarım saatte bı tuvaletteydim su icsemde icmesemde şuan o kdr sık gitmiyorum :)
Efulim_22 Haticedemir1 canım bende aynı ilaçları kullanıyorum aşırı tuvalete çıkıyorum ama çok fazla da su içmem gerekiyor. benimde 23 Kasım günü transferim oldu çarşamba günü test yaptım çok şükür hamileyim Allah sana da sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah
Haticedemir1 Jasmineee Bende bol su tüketmeye çalışıyorum meyve yiyorum. Kabak çekirdeği yemeğe başlayayım bari😊 Oksopar kullandın mi kan sulandırıcı iğne ?
Haticedemir1 Busbushatun Peki vurduğun yerde iğnenin girdiği yerde karabiber tanesi kadar kan ve mor oluyor mu? 3 tane vurdum üçüde morardı nokta nokta ben gibi oldu😁
Busbushatun Haticedemir1 oluyor canımmm gecer sonraa hıc takılma yaptıktan snra pamukla bı sure bastır
Haticedemir1 Efulim_22 Ay ne güzel canim allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin ❤ İnşallah bizde güzel haberler alırız benim 16 Aralıkta belli olucak Allah nasip ederse. O günde benim doğum günüm 😊
Haticedemir1 Busbushatun ne güzel yaa Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Rabbim bizlerinde yardımcısı olsun inşallah 😊
Efulim_22 Haticedemir1 aaa inşallah en güzel sürpriz olur sana canım Dua edeceğim hayırlısı neyse o olsun inşallah pozitif haberi alırsan bize de söyle 😍
Haticedemir1 Deletedmom5 Gerçekten miii😣 Bunu bilmiyordum. İğnenin acısı ayrı birşey morarıp kan oturması ayrı birşey ya🙁🙁
Busbushatun Deletedmom5 valla canm ben artık alıstımmm,ıcerıklerınıde hıc okumuyorum cunku tup bebek ılacları komple sıkıntılı tup bebeknsurecı bıle cok tartısılan bı konu zatenn
Cbkcuroj Busbushatun öncelik ıle hayrlı olsun rabbm kucağına almayı nasip etsin cnm bende tüp bebek yaptım 10 ksm transfer gunmdu 23 test yaptım pozıtıf ve ardından 2 gün veya üç gün süre ile tekrar yaptım pozıtıf çkmşti bnde progeston ftıl ve kalçadan iğne estrofen kullanıyorum tabıkı kacgun ara ile ıdrar testı yaptım cıft czgı cunku ınanmıyordum 1 hafta sonra ıse kese ve kalp atışı duymaya gideceğiz ınş duyarz raabım kmsenın kucağını boş bırakmasın 🙏