Mnevvr53 Anneler 2 inci hamileligim bu şuan 7+5 haftaligim , sol tarafimda boyle gidiklaniyomuşum gibi oluyo hareketlerini erken hisedebilirmiyimki .? Sizce Sizin basiniza böyle birsey geldimi
Busbushatun Mnevvr53 allah askına yapmayınn akıl var mantık var:) heycanınızı anlıyorum ama 1 gr bsey suan boyle bır seyın ımkanı yok ılkıne gore erken hıssedebılırsınız ama 13-14 haftalar fılan olur bi ıhtımal
Sermec27 Mnevvr53 o yaşadığınız nabız atması ikinci gebelikte olsa bu kadar erken hissedilmez ben 3. Gebelik ama yaşayan cocugum yok su an 10+1 haftalık hamıleyım dediğiniz pıt pıt seyler bende de ara ara oluyor ama o bebek hareketi değil gebelikte kan fazla pompalandıgı için bu tarz seyler cok normal ben oğlumu 17 de hissetmiştim belki bu bebeğimi 4 5 haftaya hissederim inşallah 🤲 🥰
Yakamoz1325 BNde 7,4 haftalığım bazen içimde tekme atılıyor gibi geliyor ama bilmiyorum peki sizinde sağ tarafınız ağırıyor mu
minikbirkuzu Yakamoz1325 bebeğin direkt hareketi elbette değildir. Çok küçük şuan ama erkek bebeklerde böyle şeyler görülüyor diyor büyükler. Hatta soruyorlar cinsiyet tahmini için.
Mnevvr53 Sermec27 olabilir , 1 irinci gebeligim kizimi hisetigim gibi olunca bende alla alla dedim olabilirmi boyle birsey o yuzden sizlere tanismak istedim boyle bi durumu
Bizbize Mnevvr53 bende 2.gebeligimi yaşıyorum o haftada hareketlerini his etmeniz mümkün değil büyük ihtimal yerini yapiyordr yada cildinizde açılma oluyordur 🌺
Mammimammi Mnevvr53 imkansız gibi birşey yani. Mümkün degil hissetmeniz. 3.gebeligim her 3ünde de 22.23 haftalarda hissettim.
Entm_18 Yakamoz1325 hayır oğlumu 3 buçuk aylıkken hissettim kismet nasip olursa kızım olacak ama hala öyle hissetmiyorum 21 haftalik şuan
minikbirkuzu Mnevvr53 erkek bebeklerde böyle olduğu söylenir bizde. Seyirme bi hareket vs vs. Hayırlısı olsun