asyahumam canım ben de sivastayım medicanaya gidiyorum muayeneye,ama tüm testlerimi dışarda yaptırdım,ilk olarak gebelik rutin testleri dedikleri testi sağlık ocağında,toxoplazma rubella testlerini de sağlık ocağı yapmadığı için numunede yaptırdım aynı gün çıktı sonuçlarım
medicana sırf toxoplazma ve rubella testi için 450 lira istedi
dediğin gibi muayeneye zaten bi dünya para veriyoruz hiç gerek yok