yusufbebekk447 ben özel de yapmayı düşünüyorum. Bizim burda devlet hastaneleri çok kalabalık , havasız ve kirli. Şu corona döneminde riske atmak istemiyorum kendimi. Medicalpark a gidiyorum başından beri ve gayet sakin kalabalık ortam yok tertemiz odalar tek kişilik. Ben böyle düşünüyorum 2250 tl demişti doktor ama ocak ayında değişeceğini söyledi