Devlet hastanesinde doğumun tek dez avantajı normal doğumda yanına kimseyi almıyorlar 10 saat de sancı çeksen teksin ozeldeki gibi odana çik orda bekle dusunu al vs olmuyor elbette şartlar çok ilerledi özellikle şehir hastaneleri nerdeyse özel konforunda. Eğer sizi zorlayacaksa devleti tercih edin ama yok o kadar da zorlanmayiz bir şekilde para bulunur derseniz özel daha iyi özellikle şu pandemi döneminde devlette çift kişilik odalar ve kalabalık ortam uzayan normal doğum saatlerinde değişen nöbetler ve ebelerin değişmesi. Bunlar hep risk ama nerede olursa olsun Rabbim sağ salim kavuştursun inşallah 😍