Nermin0203 Merhaba bayanlar bugun ayrıntılı ultrasona gittim oğluma kalbinde delik var dedi tekrar gün verdi kontrol için kendi doktorumda fetal eko istedi onada randevu aldım ama 22 sinde çok korktum çok kötüyüm lütfen çok dua edin 🤲🏻😭
MomD Nermin0203 canım içini ferah tut. Doğan bebeklerin çocuğunda kalp deliği oluyor üfürüm derler hatta. Benim kardeşimde de vardı doğduğunda çocuk doktoru farketmişti zamanla kendiliğinden kapandı.
Bgmky Nermin0203 canım içini ferah tut burdan okuduğum kadarıyla biçok bebekte oluyomuş. Hatta ben detaylıya gireceğim zaman kendimi hazırlamıştım bunları duyabilirim diye. Doğuma yakın kapanıyormuş. Allah’ın izniyle sağsalim sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini
Ksnskssndmslmmxn Nermin0203 içini ferah tut canım bı tanıdığımıda aynısını dedı bebeğini kucağına aldı kalbindekı delik kapanmış gene bi tanıdığım çocuğu kalbi delik doğdu kızı nerdeyse 2 yaşına girdi kontrole gitmiş kalbindekı delik kapanmış içini ferah tut inşallah kapanır çoğu bebeğin kapanıyor 🙏🏼 Sağlıkla kucağınıza alırsınız
Motherhoodie Nermin0203 inşallah geçici bir şeydir bugün doktorum da dedi oluyor ama çoğu genelde geçiyor dedi kalbinizi ferah tutun
Tugcekkkkk Nermin0203 benim üst komşumun oğlu nun da kalbi delikti ama onunki baya ileri seviyede. Çocuğa sadece 20 yasına kadar ayda bir iğne vurunması gerektiği söylendi onun dışında sağlıgı da hiç bir sey yoktu. En uç örnek bile bu kadar zararsız kendinizi üzmeyin çogu bebeğini doğumdan sonra kapanıyor diye duydum
Nermin0203 Tugcekkkkk umarım öyle olur gerçekten bir anda duyunca çok üzüldüm inşallah dediğiniz gibi olur hanımlar 🤲🏻😔
Ocakannesii Nermin0203 Ben konuya cok vakıf değilim ama insallah sağ salim ve sağlıkla alırsın bebeğini kucağına dualarm seninle🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ozgsgr Nermin0203 bende 36 haftalık hamileyim benim bebegimdede var. Hatta detaylıda önce parlaklık göründü kalbinde sonra o kayboldu leke bırakmış sadece sonra delik var dendi.30. haftada tekrar kontrole gittim kapanmamışti ama doktor önemli bişey değil hemen hemen her bebekte olabiliyor dedi. Şimdi kısmetse doğumdan sonra kontrole gideceğiz 1 aylık olduğunda . İnşallah kapanmış olur bakalım sağlıkla gelsinler 🙏
esraolgun Nermin0203 canım 30 yaşımdayım kalbimin delik olduğunu geçen sene öğrendim🙄 bir sıkıntı yaşamamıştım çünkü hiç. Endişelenme doğumla birlikte kapanır çoğu kalp deliği. Endişenizi çok iyi anlıyorum ama iyi düşünün iyi olsun inşallah. Allaha emanet 🙏
Nermin0203 esraolgun Allah razı olsun umarım bir sorun yaşamaz sağlıkla devam edersiniz 🤲🏻 inşallah 🤲🏻