Ben hiçbir ilacı kullanmıyorum . Kan yapması için siyah üzüm yiyorum . Meyvelerden elma, Ayva ve de muz . Günde beş tane ceviz bir avuçta fındık. Zaten yoğurdu çok sevdiğim için ayran, bir kase yoğurt ve de yoğurt çorbası yerim. Çok geç vakitte birşey yemem . Sabah ise yumurta ve de kaşarı asla eksik etmem. İlaç almadım çok şükür ki sıkıntım da olmadı