Ben ilk gebeliğimde de şu anki gebeliğimde de hiiç ilaç kullanmadım, kullanmıyorum. İlk gebeliğimde oğlum 40+1de dünyaya geldi, 3160 gr normal doğumla dünyaya geldi. Ve ben 13 kilo artıyla doğuma girdim. Şu anda da 21+0 oldu bugün oğlum ve 3 kilo almışım🙈 Değerlerim kan ve idrar testlerinde normal çıkıyo ama doktorlar yinede ilaç veya vitamin veriyo ben karşıyım. Ancak; yeteri kadar meyve sebze süt yoğurt peynir ne biliyim et balık tavuk tüketiyosanız geçerli diye düşünüyorum. Beslenmeniz yetersizse ve değerleriniz tahlillerinizde normalin altında ise kullanmanızı öneririm 🙏🏼 sağlıklı gebelikler, hayırlı güzel doğumlar 😍😍🙏🏼🙏🏼😘😘