Sevgili anneler pazartesi günü ikili tarama testine gittim herşeyi normal çıktı ama yüzüne bakmaları gerekiyordu pazartesiden beri yüzünü görmeye çalışıyoruz 8 tane doktor baktı uzman doktorlar hariç hiç biri yüzünü göremedi yüzü bize dönükken ultrasyon makinasını oynatırken yüzünü çeviriyo ne yapsam yüzünü gösterir acaba