Mom092 elfaksyy bide zaten hormonlardan dolayida cok fazla alinganiz herseye uzulup aglayabiliyoruz ☺️ Ben 6 aya kadar herseye ağlardım 😂 simdi nasil olduysa iki aydir aglamiyorum😬
S-r-p elfaksyy karnındaki masum oynamaya ben buradayım anne demeye başlayınca o kadar üzülüyo ki insan nasıl ağlar da onu üzerim diye tabi yiğen de ayrıdır ama size bağımlı bir melek varken karnınızda hiiç takılmayın bunlara geçer hepsi 🥰