Bizdede eşim pozitif bende yaptırdım bugün daha yeni kesin benimde pozitif cikicak belirtisi var çok sırtım ağrıyo öksürük var benim belirtiler böyle salı doğumum olucakti özelde iptal edildi 38+3 um artik sancı anına kadar dayanicam en kotu devletin pandemi Hastanesi’nde olucak doğum. Cdden çok kötü durum ve zor bı süreç. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏