Meyragun [silindi] Ben çok meyve yiyordum muhtemelen o kilo yaptı bebeğe.1 tabak dolusu meyveden,1 meyvenin yarısına düşürdüm günlük meyve tüketimimi.Bi de, ballı süt kilo aldırıyormuş bebeklere öyle diyorlar 🤷🏻♀️
Meyragun Aysesimsek3535 Boyunu söylemedi.Benim de, kilo için endişelenince boyu sormak aklıma gelmedi 😕
Minikjelibonum Gtr merhaba riskli gebelik doktoru kontrol etti bebeği demişsinix şekerden dolayı. Neyine baktı acaba benmde çok yüksek çoktı şekerim 😖
Gtr Minikjelibonum gelişimine durumuna fakat sizin gebelik şekerimi acaba ben normal diyabet hastasıyım fakat çok şükür bebeğimde sorun görmedi Rabbimde inşaallah yardım eder bu konuda
haziranin25i [silindi] hergun 3 bardak süt 1-2 tane muz badem ceviz haftada 2 gün muhakkak balık diğer günler sebze tavuk ve et ile besleniyorum 🤰🏻
NeseMf [silindi] benim ilk oğlum hep 2 hafta ilerdeydi şimdi ikinciye gebeyim 3 hafta ilerde diyor kilo olarak ben ırsi olarak düşünüyorum ama maden suyu içerim sürekli her anlamda faydasını da gördüm. Çok yemek yiyemediğim için yalnızken tost yiyorum tam buğday ekmeğiyle yapıp kaşar ve muz da kilo aldırıyormuş bebeğe. Ben bunları sık tüketirim yağlı yemek yemeyiz hiç eşim spor yaptığı için sanırım bunlar etkili