hulya1406 asliiiiii87 bizim gebelik şekerimiz vardı sizinde varsa belki ondandır.Suyumuzda ondan fazlaydı.evet doktorlar bazen sinir ediyor.
asliiiiii87 hulya1406 masallah gozunuz aydin, peki gebelik sekeri de yoksa bebegin 4 kilonun ustunde dogmasi ileride sorun teşkil ediyor muymus cocuk icin?