Merhaba, bugün kontrolde doktor bebek iri dedi 4 kilo olmuş yani doğduğunda 3700 falan olur dedi. Daha haftamızda var hiç gelmeye de niyeti yok gibi. Normal doğum için zorlanabilirsin dedi. İlk gebeliğim normal doğum yapmayı çok istiyorum ama korkuyorum da tecrübeli anneler ne önerirsiniz ?