Sermec27 ikisi çok farklı canım. En iyi doktorun yonlendirir buarada mutlaka olmalısın diyen de olur olmamalisin diyen de ama her rahim yapısı bir değil doktorun ne derse o. Örneğin benim de perdem var ve hani ameliyat olmaya niyetlenirken hamile olduğumu öğrendim 13-14 -17. Haftalarda da gerek yok dedi 27 deyim yine aynı doktorum senklaj gerekli değil dedi. Bu yapısal olarak değişebilir. Hiç bir sıkıntısi olmayanın bile kısalıyor. Olumsuz düşünme doktoruna güveniyorsan bitmiştir 🙏