Merhaba hanımlar ben 5 ay önce rahimde perde ameliyatı oldum küçük bir perde vardı o alınmıştı daha önce kayıplarım var biliyorsunuz oğlumu da doguma 2 hafta kala kaybetmiştim ama perdeyle alakalı bir durum değil kaybetmemizin sebebi neyse ben su an Allah nasıp ederse 10+1 haftalık hamıleyım benim serklaj olmam gerekiyor mu bu gebelikte hani perde ameliyatı rahim agzı yetmezlıgı yapıyormuş ya doktorumla konuştum ilgisi yok dedi septum ameliyatı olup serklaj olmadan dogum yapan var mı?