Merhaba arkadaşlar ben kürtaj olalı bir ayı geçti kürtajdan sonra sadece üç dört gün akıntı şeklinde kanamam oldu. Ve şu an pembe ve koyu renkte akıntım oluşuyor kürtajdan sonra adeti bu şekilde mi gördünüz nasıl gördünüz kürtaj olalı 39 günü geçti adet nasıl oldunuz bilgi alabilir miyim? Adet oldum diyemiyorum çünkü adet gibi net bir akıntı oluşmadı