Smrk Bizi en iyi biz düşünürüz. İyi ki okumuşum peospektüsünü de araştırdım. Belki de evham yapıyprumdur belki de gebeler için 800 mcg folik fazla değildir ama günlük önerilen doz 400 ken ve doktorlardan eczacılardan tatmin edici cevap alamamışken neden fazlasını kullanayım öyle değil mi?