İmom ve dacavit her nekadar folik asit içeriyor olsada Bunlar daha çok 3.aydan sonra kullanilan vitaminlerden...yani bebek düşünen anneler gebe kalmadan önce ve gebeliğin ilk 3 ayında yüksek folik asit içeren..yani bebek için ciddi düzey taşıyan piyasada parayla alınan 2 ilaç var biri folidoce biriside folibol..ben gebelikten 3ay önce ve gebeliğin ilk 3 ayı folidoce kullandım.3.aydan itibarende imom balik yağı,alg yağı,demir hapı ve magnezyum kullaNıyorum..ancak bunlar dediğim gibi folidoce ve folibol le aynı görevi görmüyor..netten de araştırabilirsiniz...