iki_tosbik_annesi Minigim20 yorganı bilmiyorum ama biberon ve emziği halası almıştı bebeğime kullanıyorum gayet iyi ☺️
Minigim20 Elifaysu anladım canım battaniye aldık zaten de bu tane de yedek alayım diyordum mevsimlik gibi onu basla yerden bakarım o zaman
Yesim18 Kız bende yorgan yastık ve nevresim takımı almayı düşünüyorum alan var mı daha önceden sizce nasıl
Meerryy Mom092 canım merhaba, buhar makinesi suyu alttan mı doldurmalı üstten mi? Su akıtıyor diyenler vardı?
Mom092 Meerryy merhaba canim alttan yani ust kismini cikariyosun ters cevirip dolduruyosun ustten mi oluyor 🙈😂 akitma soyle soyluyum buhar suya dönüşüyor zaten bulundugu yer su oluyor ama oyle aman aman bi akitmasi yok ☺️