Ozzzzz_ Esmaq38y hamilelik testi işte 5tllik olandan . Postun başındakını 2 gün önce yapmıştım bu attığımı bugün
Ozzzzz_ Buketkucuk aynısı derken nasıl olmuştu acaba ? Kasıklarında falan hiç ağrı varmıydı? Testin böyle miydi canım
Ozzzzz_ Buketkucuk [url=https://hizliresim.com/9pv9q0][img]https://i.hizliresim.com/9pv9q0.jpg[/img][/url] ÜSTteki dün yaptım alttaki bugün yaptığım
gmzcvk Ozzzzz_ bazen silik ikinci cizgi cikma sebebi idrarin uzerine fazla temasi da olabiliyor, daha saglikli bir sonuc olmasi icin adet baslama gununuzde eger olmazsaniz bir iki gun sonra denemeniz daha iyi olur gibi insallah hamilesinizdir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌸
Ozzzzz_ gmzcvk idrarı 3 damla damlattım 3 4 damla yazıyordu neyse artık pazartesi bidaha yaparım test 😞
3846 Ozzzzz_ benimkide böyle çıktı 4 gün sonra tekrar yapmıştım pozitif çıktı ve şuan 17+2 haftalık hamileyim. Rabbim isteyen herkese nasip eder inşallah
iremkocer Ozzzzz_ ben ilk gebeligimi adetime 6 gün varken ucuz testle öğrenmiştim silik cizgiydi canım
iremkocer Ozzzzz_ ertesi gun gdiip kan verdim 3 haftalık hamilesin demişti doktor ne hu acelen demisti hatta 😁 eljmde bir tane fazla test vardı ve merakımdan onu da yapmıştım 2 gün sonra oda koyulasti 🙂 erken gebelik testinde hicbisey çıkmamıştı ama o kadar para vermiştim 😒
Ozzzzz_ iremkocer benimde 3 gündür hep çok silik çıkıyor bi türlü koyulaşmadı korkuyorum o yüzden 😞 yarından itibaren 3 gün kalıyor adetime
Ozzzzz_ iremkocer ay herkes kimyasal gebeliktir diyor bi sen içimi rahatlattın kuzum 🙏🏻 Adetime 3 gün kaldı inşallah geçerse gidip kan vericem
Fatma7666 Ozzzzz_ kimyasal gebelik olabilir ilk zamanlar çıkar sonra değeri düşer ama yine de gününü geldiğinde açılmasanız kan testi verin eğer açılsanızsa bilin ki kimyasal gebeliktir 🤦♀️
halitefe Ozzzzz_ şuan idrar testi doğru sonuç vermez canım sen kan ver en güzeli acilden versen hemen 2 saate çıkıyor sonuç
Pelinoz Ozzzzz_ adetin gecikince yapıyorsun testi. Adetin gecikmeden doğru sonuç vermeyebilir. Adet gününden 2-3 gün geciktiginde yap bakalım…
Ozzzzz_ Pelinoz 3 tane yaptım 3de silik çıktı bugün yarın falan yapmıcam daha zaten 3 gün kaldı bekleyim geçerse inş kan vericem
halitefe Ozzzzz_ yok canım geçmesini beklemene gerek yok bende adete 5,6 gün kala kanda çıkmıştı normal testlerde çıkmıyordu ama
Ozzzzz_ halitefe kimyasalsa eğer şimdiden kan vermek istemiyorum kuzum ya , zaten cumartesi pazar yasak var pazartesi son bi test yapcam evde inşallah koyulaşır 🙏🏻 Adetimde geçerse inş kan vericem
Ozzzzz_ halitefe benim silik çıkıyordu düne kadar illa kimyasal mı olur anlamadım herkes böyle diyor 😞
iremkocer Ozzzzz_ kimyasal gebelik ne alaka ya hiç kan vermemişsin bile nerden cikarop moral bozuyorlar