Kızlar adetime 6 gün varken yani 2 gün önce test yaptım evde 5tllik olandan silik çizgi çıktı dünde yaptım yine çıktı bugün yaptım çıkmadı hiç. Ama kanamam vs hiç bişey yok kasıklarımda hafif sızı var 2 3 gündür hala göğüs hassasiyetim var . Adetime şuan 4 gün var . Sebebi nedir sizce?