Yenianne21
Bende gebeliğin başlarında şeker takibi yapmamı istedi doktor. Cihazı alıp aç ve tok karnına ölçtüm. Bazen bi kac sayı fazla cıktı bazen normal. Dedim amann demekki normal gerekte yok abartmaya filan. Hatta diyet filan dediler ben kendım dıkkat ettim gitmedim dıyetısyene… Neyse geçen hafta şeker yüklemesini yaptım. Ve ciddi bir şeker oranı gözüktü. Şimdi mecbur diyet yapıyorum ve 2 haftadr sonra kontrole gidip dahiliyeciyle görüşücem. Demem o ki tabıkı yaptır. Taş atıp elin yorulmayacak. Kim nederse desin gebelikte haftalara göre olan muayene periyodlarını dıkkate almak lazım. Ben fazla yemek yiyince basım dönüyor uykum geliyor. Demekki şekerdenmiş. Yaptırmadan öğrenemeyecktim. 26. Haftadayım ve ona göre hareket edıyorjm artık.