Bana 50 gr yaptılar 141 cıktı endokrine yönlendirdi açlık tokluk yapıldı ac 83 tokluk 113 cıktı bugün sonuç gösterdim diyo a1 blmiyorum ne diyo ona bakilmamis, 30 haftada tekrar gel kan ver dedi gtmicem artk allahın dediği olur iki de bi çağırıyorlar virüs var ugrastiryorlar öyle