Melikekpln Nasılsınız ben bugun 7+4 oldum dünden beri ara sira karnim agriyor böyle aniden kramp girer gibi belim agriyor ara sira, göğüslerim sanki sisiyormus gibi diken oluyo batiyo cok sizliyo 🤭 sizlerde durum nasil nasilsiniz
Emel38 Melikekpln evet 11.haftaya kadar hepsini yaşadım .doktorum normal geçer bir süre sonra demişti .midem yeni yeni düzeldi.şimdide geceleri ayaklarımın altı yanıyor sanki
Kaderimm Melikekpln ben 8+4 haftadayim inanılmaz ağrı ve sancım var bebeğin büyümesiyle alakaliymis büyüdükçe organlara baskı yapıyormuş rahimde genislme hormonal değişimler felan doktorum öyle söyledi
Havva- Melikekpln 8+3 haftalığiz bizde hepsini yaşıyorum 3 gündür iştahım çok yerinde şükürler olsun 2 hafta doğru dürüst yiyemedim sadece makarna yoğurt yedim kasık ağrısı hiç geçmiyor 3 gündurde midemden göğüs kafesime doğru ağrılarım var göğüsleri hiç sorma akşama kadar evde memelerimi tutup dolaşıyorum 😄göğüs uçlarım öyle acıyorki anlatamam bunu
Boncukgiller003 Melikekpln 11+4 olduk mide bulantıları kusmalar halsizlik göğüs hassasiyeti hatta hafif karın ağrısı bile hala devam ediyor 🙄 üçüncü ayın çıkmasına az kaldı. Üçüncü aydan sonra geçer diyolar ya bakalım 🐣🐣
Baharburcu 8+1 olduk bizde halsizlik kasık bel ağrısı oluyor bazen çok yiyemiyorum bende canım istemiyor
Gul76 Baharburcu 8+2 olduk bizde bugün ama kalcamda agri var sağ kalcamda dunden beri var u agri yel atmis olabilirmi acaba bilmiyorum baska bi şikayetim yok cok şükür
Melikekpln Ruveydakkk ay bende biranda giriyoe agrim snra geciyor dinlenince büyüyorlar artik ondan 🙄
sekerportakalinannesi Bende 7+5 oldum☺️ Ara ara kasık ağrılarım oluyor ama hemen geçiyor. Bir de 6gündür covidle uğraşıyorum dua edin lütfen bebeğime bir şey olmasın😞
Melikekpln sekerportakalinannesi cok gecmis olsun canim bol c vitamini takviyesi al midem bulanmiyorsa sarimsakli seyler tuket bağışıklık düşmesin
Melikekpln Havva- ay valla gogus konusunda sanki beni anlattim 😂bende oyle dolanıyorum diken gibi batiyor aciyor tutup gezeliyorum evde🤣
Havva- Kızlar bilmiyorum yapiyormusnuz ama mide bulantima çok iyi gelmişti bol bol su için içerken besmele çekin Allahım benim mideme rahatlık ver diyin 3 yudumda için suyu her yudumda Allahım benim midemi rahatlat diyin inşallah sizede iyi gelir 🙏
Melikekpln Havva- midem bulanmıyor keske bulansa🙄 ama bende karnim agriyinca elimi karnima koyup ya safi ismim hürmetine sifa ver rabbim sancimi dindir diyorum yada salavat cekiyorum
Melikekpln Boncukgiller003 aynen 3. Aydan sonda geliyor hafifliyor balayi donemi gibi oluyor 2. Trimester 3. Trimester girince ilk aydaki gibi agrilar cogaliyo 😁
masallarin Nurayademir 6+0 da gordum bende cok sukur ama hafif kasik kramplari disinda pek bir belirtim henuz yok sizin warmi acaba
Kimyon Melikekpln aynı senin gibiyim sabah bulantıları dışında sıkıntım yok birde göğüslerim çok hassas
Kaderimm Zynp_H aynen cnm adet sancisini bile geçiyor bazen ama sürekli ağrı devam ediyor uykudan uyanıyorum bazen
Duygus97 Ben de bugün 8+3 oldum ama mide bulantısı ve ara sıra kasık ağrısı dışında hiç bir şikayetim yok göğüslerim ne sızlıyor ne acıyor neden acaba 😞
Kaderimm Duygus97 dur sende tatlım bırak sizlamasin ağirmasin olabilir herkeste farklı seyrediyor gebelik.ben sütyen takamiyorum en ufak bi degmede çığlık atiyom acisina