MomisAlp eğer sorun olmayacaksa ve doktor 100 de yüz sıkıntı olmaz dıyorsa mutlaka normal yap doğumu kalmış bir haftanzaten ende sezaryen doğum yaptım He hıcbır sorun yok kendınle alakalı hemen iyileşiyorsun bebegıne hemen kendin bakabıkıyorsun 10. Gün ben kimseyi istemedim yanımda hala öyle bakıyorum ama kızım gazlı bebek oldu maalesef ınan bana en zoru da o KESK’e normal Doğum yaoabılseydım diye hah vah ediyorum çocuğum çok gaz sancısı cekıyor sezaryenin böyle bir sorunu var maalesef ama normal doğum la gelen bebelerde böyle bir sorun yok 🤩