Selam kizlar. 38+2 gunluguz. Cati muayenesinde doktor normal dogum yapabilirsin dedi fakat soyle ki bebegimin boynunda 2 tur kordon vardi,birini cozdu ama biri hala bogazinda. Doktorum normal doguma engel degil diyor. Bugun tekrar muayeneye gittigimde kordonun tek kat durdugunu, bir de suyunun azaldigini ama bebege yettigini soyledi. Standart hareketlerine dikkat vs seyler konusuldu. Normal dogum evet cok istiyorum ama cok zor bi 9 ay gecirdim hala da devam ediyo artik cok yoruldum :( 41 e kadar bekleriz dedi ama benim 1 hafta bekleyecek bile sabrim,gucum kalmadi. Sizce ne yapmaliyim, siz olsaniz ne yapardiniz? İstege bagli sezaryen mi, yoksa biraz daha dayanir miydiniz? Cook uzun yazdim kusura bakmayin lutfen 🥺😭