zynpyns Altan muayene yapsa bısey olmaz endişelenme ben 9 boyunca alttan muayene oldum korkulacak bısey degıl zaten zarar verıcek kadar derıne ıtmıyor elını sadece rahım agzın kapalı mı dıye bakıcam bunda bısey yok. Yaptırma dıyenlerı ben anlamıyorum her doktor doktor degıldır evet ama zaten bu zamana kadar duzenlı olarak gıttın doktor ise bısey olmaz ondan ıyısını kimse bılemez. Ve acıtmıyor hıcbır sekılde