Daha dün çatı muayenesi oldum, inanın burada anlatılan gibi acı veren ağrılı birşey değil😊 o kadar endişeliydim ki bitince bu kadarmıymış dedim kendi kendime. 1 dakikadan az sürüyor zaten çok çok basit ve acısız kafaya asla takılacak bir şey değil canım