ZehraR Kastamonu Anadolu Hastanesi’nde yakın zamanda doğum yapan var mı ? Varsa Ücreti ne kadar acaba ? Oda durumu nasıl malum coranavirus korkusu var
Goncikim ZehraR doğum yapmadım henüz ama doğum ücretlerine zam gelmiş maalesef %50 hemde🤦🏻♀️ Muayene ücreti 100dü 150 olmuş,doğum en son 2800 dü onada %50 zam geldiyse 5000ni geçer🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Pinkchemistry @Goncikim bende henüz doğum yapmadım ama Anadoluya gidiyorun, arkadaşım Eylül ayında 2600 tl ödemişti ama dediğiniz gibi muayene bile 150 oldu
Goncikim Pinkchemistry ben doktorumdan çok memnunum Süleyman bey🙏On kere de doğum yapsam ona giderim🙏Ama hastane çok kalabalık🤦🏻♀️Benim eşim devlette çalışıyo devlet daha tenha🤦🏻♀️
Goncikim ZehraR evet %50 ne demek 🤦🏻♀️ Ama ben Ankara’da hacette doktorlarının kliniğine gittim oradaki doktorların muayene ücreti 500 TL sadece🤦🏻♀️Oraya bakarak yine iyi
Pinkchemistry @Goncikim bende Nurullaha gidiyorum, yalniz ben ne zaman gitsem tenha hep öğleden sonralari 3 ten sonra gidiyorum bos oluyor
Mujizam Pinkchemistry iyi akşamlar bende Anadolu’da doğurmayi düşünüyorum odaları tek kişilik mi acaba normal doğum da eşleri aliyorlarmi bilginiz varmı acaba
Pinkchemistry @Mujizam evet odalar tek kisilik yanınızda bir kişi aliyorlar ben eşimle kalicam mesela..