Yıl olmuş 2020 yazanlar olmamış hayret ☺️
Ama ben bu zamanda evde doğum yapıldığını ilk defa duydum şaşırdım doğrusu 😳
Bunu da öğrenmiş oldum☺️
Ama şöyle de bişey var ne kadar süreciniz güzel geçse de doğum sırasında sıkıntılar çıkabiliyor malesef😔
Yırtılmalar ,aşırı kanamalar vs
Çevremizde çok görüyoruz.
Hastanede doğum yapılmadı daha doğru bence
Ama herkesin kendi fikri.
Ebe ile ayrı anlaş ,doktor ile ayrı ,hastane ile ambulans ile filan🤷♀️
Son anda Allah korusun bi aksilik çıksa hastane kabul etmeyebilir açıkta kalmakta var iyi düşünün derim