Zuzua Ya bn suan 35.5 im . 34.4 se gitrim doktra. Sojtor hic bahsetmedi donmus dobmemis. Bnde sormayi unuttum tabi . Genelde yan druyo gbi ama bnmki.
Busra_akgun Arasarzu valla ben tekmeleri suan heryerde hissediyorum bir hafta oncesine kadar sadece aşağıda hissediyordum
Merve-baydar Arasarzu aslında hissetmedim tekmeleri bir aşağıda bir yuksrıda değişlenlik gösteriyordu ama hıçkırık sesinden anlamıştım aşağıdan geliyordu şu an dönük mesela ama aşağıda harekette hissediyorum bazen elleriyle yapıyor sanırım 😃
Arasarzu Merve-baydar Benim midemin orada kaymalar oluyor sürekli dönmeler oluyor tekmeler aşağıda oluyor genelde anlayamıyorum hiç 😂 hala ters mi dönmüş mü anlamak zor oluyor 😂
ilkanne2020- Busra_akgun nasıl bi hareket acaba benim de pazartesi kontrolüm var sorayım doktoruma 🤷🏻♀️
Busra_akgun ilkanne2020- youtubedan makat gelişi bebek döndürme yaz canim çıkıyor koltuga cikip yapiyor hareketi bulamazsan link atmaya çalışırım
Busra_akgun Arasarzu benim doktorum donmezse 38 de aliyorum dedim ama ilk dogum normal oldugu icin 40 haftaya kadar bekleriz eger sanci acilma olmaz ve su gelmezse dedi
Arasarzu Merve-baydar Hıçkırık pek hissetmiyorum ama midemin orada kaymalar falan oluyor dönmeler oluyor onlar hıçkırık galiba pek bilemiyorum 😊
Arasarzu Busra_akgun Benim ilk hamileliğim doktorum döner dedi pek sezeryan konusuna girmedi 36 ya kadar bekleyecektir büyük ihtimalle doğum konusu hiç konuşmadık o yüzden
Oyagunaydin Eliffk ben 31 haftalık hamileyim benim bebiş döndü canım 28 de falan dönmüştü aşağıya çok baskı oluyor tuvaletten çıkamıyorum 😂😂
Papatya0605 Busrabdullah_123 ay bende 30 haftalığım 12den sonra 30+2oluyorum ve bende o çok oluyor başı dönmüş olur mu dersin ilk gebeliğim normaldi
Busrabdullah_123 Papatya0605 valla canım benim e ilk gebeligim dönmüştür heralde bilmiyorum ki bnmki döndüğünde bn o belirtileri hissettigim için öle diyorum kuzum cnki bas assada olduğu zamna aşırı baskı oluyo yani ayak popo baskisiyla bas baskısı çok farklı gerçkten 🤗
Arasarzu Merve-baydar Bazen aynı yerde oluyor ama pek bilmiyorum hıçkırık nasıl oluyor 😊 pıt pıt ediyor o hıçkırık mı