Valla benimde 30 haftalık ken bası yukarıda duruyordu yakın zamanda doktor kontrolum var 33 haftalık olucam ozamana da bakalm ne durumda ama hala aynı duruyor dönmedi galiba kafasını yukarıda hissediyorum cünkü 36 ya kadar vakti varmıs bakalm döner ozamana belki 🙄😊