Beni ful bayılttılar ağrıyla uyandım . Normal doğum istiyordum ben mecbur kaldım tansiyonum 15 17 kere çıkınca . Çok kötülendim 2 3 saat uyanamadım ama benden sonra ameliyata girip çıkanlar koridorda bile yürümüş anneme hemşireler öyle demiş 😂 hatta o size numara yapıyordur demiş 😂😂 oda ayrı bi mevzu sanki ben aklımı peynir ekmekle yedim numara yapacam çocuğum orda aç kaldı ağlamış etmiş onu duyaraktan bilmiyorum nasıl öyle bişey yapacam 🤷🏼♀️ Herkes spinali öneriyor hem çocuğunu görüyorsun kucağına alıyorsun hemde ağrıyı falan 6 7 saat sonra hissediyorsun dediler benim tanıdıklarım . Benim bilgim bu yorumum bu . Ama en iyisi normal doğum 😄