Mervee33 canım doktor raporun var mı varsa bir at benim doktoruma göstermeyim rahim filmi raporunu benim eşimde asker askerler mesleklerinden dolayı biraz çabuk sinirleniyorlar bende 2 gün önce çekildim rahim filmi benimde tüp kanallarım açık ama enfeksiyon izi çıktı bana doktorun biri tüp bebek dedi tüp benek doktoruna danıştık yok öyle birşey sende birşey yok hamile kalırsın antibiyotik kullanacaksın dedi canım üzülme sen bana rahim filmi raporunu at