Mervee33 edicem canım seni çok iyi anlıyorum hatta ben düzelicez diye sürekli çocuk düşünüyordum artık psikolojim kalmamıştı doktorum bana psikolojik olarak hamile kalamıyorsun demişti çünkü eşimin ve benim hiç bir sorunumuz yoktu ama kavgalardan gürültülerden başka çarem yok gibi hissediyorsum bu yüzden hep kafama taktım ve tüp bebeğe karar verdik eşimde biliyordu o zaman düzeliceğini çok şükür allahıma herşey düzeldi şuam bebek gibi davranıyor bana o derece ama çok dus ettim gece gündüz ezanlarda yağmurlarda herkesten dua istedim ve duamda ısrarcı oldum sende ıstarcı ol sürekli allahtan iste bunu ve bak gör bir bakmışsın hamilesin 🙏🙏 allahım yüzüne gülücek inşallah kardeşim bu gece sana dua edicem yer gök dua ile dolu herkesten iste bu duayı çekinme 🥰🥰