Ayferavci Ftmm oraya kesinlikle giderseniz ümmü Gülsüm uçar hocaya gitmenizi tavsiye ederim çok iyi bir doktor gerçekten
Ayferavci Arzu1994 ben onun hastasıyım hiç bana sinirli davrandığını görmedin bazı hastalar geliyor gerçekten insanı çileden çıkarıyor kadın bazen kızmakla çok çok haklı 😅
Arzu1994 Ayferavci ben gitmedim canım bilmiyorum 🤷♀️ benim öneri sadece belkide çk fazlası ile iyidir 😌
Ayferavci Arzu1994 doğrudur ama iyi bir doktor gerçekten hastası çok onu ben onun tedavisi üzerine gebe kaldım
Elifsevviinn Ftmm evet teyzemin yengemin benim hepsinin yanlış söyledi . Yaşam hastanesi iyi bir hastane doktorları da iyi . Memurlara 63 lira muayene ücreti
Elifsevviinn Sema18 emire hanım medikaldekinden mi söz ediyorsun ? Benim arkadaşım ona gidiyordu . Çok memnundu. Normal doğum yaptırdı dikişsiz