Sema18 Tugcek33 emire hanım nasıl bir doktor bilgi verebilir misiniz acaba,sadece bir kere kontrole gittim ama kararsz kaldım
Ayferavci Ftmm oraya kesinlikle giderseniz ümmü Gülsüm uçar hocaya gitmenizi tavsiye ederim çok iyi bir doktor gerçekten
Arzu1994 Ftmm oda iyiymiş ama Gülsüm hanım daha böyle ılımlıymış abide biraz sinirliymiş ben bunu duymuştum
Ayferavci Arzu1994 ben onun hastasıyım hiç bana sinirli davrandığını görmedin bazı hastalar geliyor gerçekten insanı çileden çıkarıyor kadın bazen kızmakla çok çok haklı 😅
Srplhrgl Abcxyz esim memur sigortasindan yararlanıyrm bi ara 100 verdim her gittiğimde yükseliyor diye devlete gdyrm
Elifsevviinn Sema18 emire hanım medikaldekinden mi söz ediyorsun ? Benim arkadaşım ona gidiyordu . Çok memnundu. Normal doğum yaptırdı dikişsiz