2prens-annesi Deryabsrn ben koymadım canım ya kıyamadım kirlenir diye normal hastane çıkışı koydum isimliyi sora giydiririm dedim
2prens-annesi Verasmommy aynen haklisiniz bende öyle düşünerek koymadım onu çok kararsız bi insanım normalde onyizden fikirleriniz değerliydi benim icin💖