birtospikannesi bende samsunda oturuyorum.Ama fakultede davut guveni onermiyorum.Fakultede tek kisiye ozel muamele bile yapmiyor 11 bin harcadim.Koyun surusu gibi muayene ettiler.Pis pis birinin elinde kanli pecete.Oyle bekliyorsun 3,4 kisi.Ayak ustu konusuyor dogru duzgun ilgilenmiyor.Muayene oluyosun bacagini aciyosun karsinda sekreter.Cok igrenc ve ozensizdi.Burda biri daha vardi galiba o da memnun degildi o doktordan.Paran varsa daha iyi bir yer bul canim.