birtospikannesi seninle ayni seyleri yasadim desem.O tedavileri bende cok gordum.Rahim filmi vs.Macundu kürdu.Bana da doktor son caren tup bebek dedi.Hadi dedim o da icimde kalmasin denemedim demiyeyim.Tup bebekte yaptim yine olmadi.Artik biraktim tedavi felan istemiyorum dedim.1 sene tedavi gormicem dedim eger kendiliginden olmazsa aralikta tekrar tup bebek yapariz dedim.Olacak ya Rabbim bilir herseyi biz ne kadar ugrassakta gercekten bos.Gecen sene aralikta yaptim tup bebegi.Ocakta aldim negatif sonucu.4 ay sonra kendiliginden gebe kaldim.Olmaz diye birsey yok.Doktorlar hep oyle diyor imkansiz felan.Allah ol derse hersey oluyor.Ovulasyon denedim sadece.Ama son ay sadece internetten baktigim birgunu degerlendirdim tutmus.Oyle ustune cok durmadim bak bu konuda onemli.Olacak olacak diye diretmedim tek bi gun degerlendirdim.Olursa olur dedim.Gebelik yoktu oyle aklimda.Spor felan yaptim kendime vakit ayirdim.Ve basardim.Rabbim kendiliginden nasip etti.Imkanin varsa dene tup bebek.Imkanin yoksa bekle zamani vardir demekki.Cunku gercekten kafadan atmak gerekiyor.Ha mesela şu degil 4,5 ay kafana takmadin sonra gelip yine niye bebegim olmuyor diyeceksen bu kafandan atmak olmuyor yani bunu hic yapamamissin demek oluyor.Bu pko da en onemlisi saglikli olmak kendine vakit ayirman kafandan atman.bol bol dua ile.Inan Rabbim sana da verecek.Sadece buna inan umudunu kaybedersen herseyi kaybedersin.Ben hic umudumu kaybettim olucak dedim Allaha biraktim kendimi.InsAllah seninde olucak🤲Burda cok var pko olup kendiliginden gebe olan.