Beyzacm Kızlar benim de sat Ağustos.Son adet tarihiniz yani (8 )+ yaşınız dan( -9) u çıkarıyorsunuz"çıkan sonuç tekse erkek,ciftse kız oluyor.Bakin bakalım tutuyor mu bebislerin cinsiyeti😇
Nuraygokce 14 haftalık oldum bugün son adet 22 agustos🙃13+1 de kıza benzetti ama şimdilik kesin düşünmeyelim ddi bakalım bi dahakine net belli olur inş 🤲🤲🙏🙏🤣belliki mayısta gelenler genelde kız olacak galiba🥰🥰🤣🤣
Beyzacm Senaaa1 son adet ayına yani agustossa ( 8 ) yaşını ekleyip 9 çıkarıyorsun.cikan sonuç tekse erkek citfse kız 😇
CansuBeslan tubi_19 12 ağustos sat, 12 haftalıkken kıza benziyor dedi 15 haftada erkek olduğunu öğrendik 🙈